In deze algemene voorwaarden vind je onder meer onze huisregels, informatie over onze betalingscondities en -voorwaarden, een verwijzing naar onze privacy statement en de wijze waarop wij als fysiotherapiepraktijk met een eventuele klacht omgaan.
Indien je opmerkingen of ideeën hebt ter verbetering van onze dienstverlening dan stellen wij dit zeer op prijs. Je kunt dit zowel mondeling als schriftelijk via info@revapoint.nl aan ons doorgeven.
Op de eerste aanmaning wordt €2,– administratiekosten in rekening gebracht.
Na 14 dagen volgt de tweede aanmaning met een verhoging van €6,– administratiekosten. Op de derde tevens laatste aanmaning worden €10,– administratiekosten in rekening gebracht.
https://medicas.net/betalingsvoorwaarden/
Alle kosten die gemaakt worden ten behoeve van de incasso, waaronder ook de gerechtelijke en buitengerechtelijke kosten, komen ten laste van jou als debiteur en worden dus bij het oorspronkelijke factuurbedrag geteld.
Bekijk ons volledige privacy statement via de onderstaande knop.
Revapoint hecht grote waarde aan tevreden patienten en werkt daarom steeds aan de kwaliteit van de dienstverlening.
Waar gewerkt wordt, kunnen echter fouten worden gemaakt en kunnen misverstanden ontstaan. Indien u ontevreden bent over een van onze medewerkers, over onze dienstverlening of over welk aspect van onze organisatie dan ook, dan nodigen we u nadrukkelijk uit om ons dat zo snel mogelijk te laten weten. Uw opmerkingen nemen wij zeer serieus en samen met u zullen we naar een passende oplossing zoeken.
Telefonisch oplossen klacht
Vaak kunnen klachten het beste tijdens een goed gesprek (telefonisch of in persoon) worden opgelost. Wij verzoeken u daarom eerst contact op te nemen voor telefonisch overleg over het probleem of voor het maken van een afspraak.
Als de klacht een bepaalde persoon betreft, heeft het de voorkeur dat u eerst probeert om met de betreffende persoon tot een oplossing te komen. Lukt dit niet of heeft u redenen om dit niet te willen, dan kunt u ook per email contact opnemen via administratie@revapoint.nl
Formele schriftelijke klachtenprocedure
Is uw probleem met een gesprek niet verholpen of leent de klacht zich volgens u niet voor een gesprek, dan kunt u de klacht ook schriftelijk indienen. De melding onder deze regeling vindt uitsluitend digitaal plaats via administratie@revapoint.nl
De gang van zaken is daarna als volgt: de directie van Revapoint zal uw klacht zo spoedig mogelijk in behandeling nemen en met u en de andere betrokkenen overleggen om tot een bevredigende oplossing te komen. Lukt het niet om op korte termijn inhoudelijk te reageren, dan wordt de in ieder geval binnen enkele dagen de ontvangst van uw klacht bevestigd .
Doelstelling is om uw klacht in ieder geval binnen drie weken af te handelen.
Levert een bemiddeling niet het gewenste resultaat op dan kunt u de klacht aanmelden bij keurmerk fysiotherapie via de site : www.keurmerkklachtenregeling.nl.
Indien u het formulier schriftelijk in plaats van digitaal wenst in te vullen en te versturen, zijn de adresgegevens:
Keurmerk Fysiotherapie
t.a.v. klachtencie
Grote Voort 207
8041 BK Zwolle
Keurmerk beschikt over klachtenfunctionarissen die de klacht in behandeling gaan nemen.
De rechten en plichten van een fysiotherapeut en jou als patiënt staan vermeld in de WGBO. Dit staat voor de Wet op de Geneeskundige Behandelingsovereenkomst. Zowel de zorgverlener ‘onze fysiotherapeut’ als jij als patiënt zijn verplicht zich hieraan te houden.
Rechten en plichten van jouw fysiotherapeut
Rechten en plichten van jou als patiënt
Bedankt voor je bezoek aan de website. Graag vragen wij jou of we Cookies mogen plaatsen. De essentiële en analytische cookies verzamelen geen persoonsgegevens en helpen de site te verbeteren. Wil je een optimale website, accepteer dan alles. Onder instellingen heb je uitgebreidere controle over welke cookies welke wel of niet mogen worden ingeladen.